Gastarbeitr
V Rusku, kam migrují za prací tisíce Uzbeků, zmizel Sadykův vnuk. Stařec, aniž co tuší o zásilce, kterou mu svěřil jeho dobrodinec, se vydá do Moskvy. Přes malér s pašováním drog nevzdává pátrání po vnukovi. Pomáhá mu protřelá prostitutka Vika, která prchá před pomstou mafie.
Uzbecké městečko se propadlo do bídy. Všichni touží po práci v Rusku, kterou tu zprostředkovává místní podnikatel Karym. Jeho služeb využil i Aman, ale rodině se delší dobu neozývá. Sadyk, zneklidněný osudem vnuka, zajde za Karymem a ten ho vypraví do Moskvy se zásilkou pro jistého muže, který prý Amana vyhledá. Je přesvědčen, že celníci si válečného veterána nevšimnou. V noci ubytovnu gastarbeitrů přepadne policie. Na přísun drog ji upozornila moldavská prostitutka Vika za příslib obstarání pasu, aby mohla vycestovat do Rumunska. Po výslechu je Sadyk, bývalý obránce Moskvy, propuštěn a vypovězen z Ruska. Za slíbenou odměnu, ale i ze soucitu, se s ním protřelá Vika vydá po Amanových stopách. Jejich strastiplné putování zachycuje nejen ryzí povahu a pohnutou minulost starce, ale i brutální součinnost velkých a malých mafií v postsovětském prostoru. Moc, která demoralizuje společnost korupcí a zločinem.