Derby
Mircea má patnáctiletou dceru a její přítel je dnes pozván na rodinnou večeři. Přijde o něco dřív a oba zmizí v dceřině pokoji. Zatímco se otec Mircea dívá na televizi, z pokojíku se ozývá dívčino vzdychání. Aby toho nebylo málo, u večeře se Mircea dozví, že mladík fandí jinému fotbalovému mužstvu.