Mělčináři
Rodina Krögerových se vzájemně odcizila. V den manželových narozenin se Anne rozhodne zorganizovat rodinný výlet, aby se zase všichni sblížili. Kvůli vzájemnému nepochopení se z výletu stane podivná pouť, na jejímž konci se nicméně všichni dají dohromady i přes vzájemné rozdíly – dokud nedojde k další hádce.