Malá nevěsta
Hlavní postava invenčně sestříhaného a znepokojivou atmosférou prostoupeného dokumentu polského režiséra Lesława Dobruckého je turecká dívka, která byla na příkaz své rodiny nucena provdat se v Německu už ve třinácti letech. Jen o vlásek se jí podařilo uniknout smrti ubitím násilnickým manželem.