Teenage Paparazzo
Po setkání s třináctiletým bulvárním fotografem Austinem se populární herec a režisér Adrian Grenier rozhodl otočit kameru proti paparazziům a natočil mnohovrstevnatý a dynamický dokumentární film, v němž se snaží pochopit posedlé lovce momentek a nalézt alespoň nějaký smysl v šíleném světě celebrit.
„Jmenuji se Adrian Grenier a jsem celebrita. Tedy alespoň jednu hraji v televizi. Doslova." Talentovaný herec, kterého proslavilo účinkování v úspěšném seriálu Vincentův svět (Entourage), si na nedostatek mediální pozornosti nikdy nemohl stěžovat. Neustálé cvakání fotoaparátů bral jako součást světa, v němž se pohybuje, až do okamžiku, kdy na něj namířil svůj přístroj třináctiletý Austin. „To byl pro mě zlomový okamžik," pokračuje Grenier. „Po střetu s dětským paparazzem jsem se rozhodl otočit kameru proti bulvárním fotografům, pokusit se je prostřednictvím Austina pochopit a nalézt alespoň nějaký smysl v šíleném světě celebrit." Grenier předkládá pozoruhodnou osobní sondu na téma posedlosti slávou a kultu celebrit ve formě mnohovrstevnatého a dynamicky poskládaného dokumentárního filmu, který byl poprvé uveden na letošním festivalu Sundance.