Attenberg
Marina žije s otcem-architektem. Lidský druh považuje za podivný a odpuzující a udržuje si od lidí odstup. Dívka, lapená mezi otcem, hostujícím inženýrem a jedinou kamarádkou Bellou, zkoumá záhady lidské fauny.
Třiadvacetiletá Marina (Ariane Labedová) žije v přímořském průmyslovém městečku s otcem-architektem (Vangelis Mourikis), s nímž má mimořádně blízký vztah. Otec umírá na rakovinu. Marina považuje lidský druh za podivný a odpuzující a udržuje si od lidí odstup. Místo toho se se světem seznamuje prostřednictvím písní kapely Suicide, přírodovědných dokumentů sira Davida Attenborougha a lekcí sexuální výchovy, které jí uděluje její jediná kamarádka Bella (Evangelia Randová). Do města přijíždí hostující inženýr (Jiorgos Lanthimos) a vyzve ji ke hře ve stolním fotbale na jejím vlastním stole. Otec se mezitím rituálně připravuje na odchod z 20. století, jež považuje za přeceňované. Marina, lapená mezi dvěma muži a kamarádkou Bellou, prozkoumává záhady lidské fauny. Attenberg je neobvyklý film o dospívání. Vypráví příběh dívky, která se učí chápat sex i smrt jako přirozené součásti života.