Strella
Yorgos je po čtrnácti letech propuštěn z vězení. První noc na svobodě stráví v levném athénském hotelu, kde se seznámí se Strellou, mladým transsexuálním prostitutem. Stráví spolu noc a záhy se do sebe zamilují. Yorgose však brzy dožene minulost.
Jiorgos (Jiannis Kokiasmenos) je po čtrnácti letech, které strávil ve vězení za vraždu synovce, propuštěn na svobodu. Vydává se do Athén s nadějí, že tam najde syna, o němž už léta neslyšel. První noc na svobodě stráví v levném hotelu v centru města. Seznámí se tam se Strellou (Mina Orfanová), mladým transsexuálním prostitutem. Jiorgos a Strella spolu stráví noc a brzy se do sebe zamilují. Se Strellou po boku nabývá Jiorgos jistoty, že dokáže napravit vztahy se synem a začít nový život. Po nějaké době ho však dostihne jeho minulost. Strella je postmoderní řecká tragédie odehrávající se za žhavých athénských nocí, milostný příběh zasazený mimo veškeré konvence. Zpochybňuje myšlenkovou i citovou předpojatost a zdůrazňuje, že lidé jsou různí a je třeba přijmout je i s jejich odlišnostmi. Mina Orfanová získala za ztvárnění Strelly cenu Řecké filmové akademie za nejlepší ženský herecký výkon.