Dysfunkční rodina odříznutá od vnějšího světa. Tři děti nemají na vybranou a musejí se řídit pravidly, jež nastavil otec. Smí je navštěvovat jedině Christina, docházející uspokojovat synovy sexuální potřeby.
Otec (Christos Sterjioglou), matka (Michele Valleyová) a tři děti bydlí v domě za městem, obehnaném vysokou zdí. Děti nikdy nebyly mimo dům. Vzdělávají se, baví, nudí a cvičí způsobem, o němž se jejich rodiče domnívají, že je pro ně vhodný. Žijí mimo veškerý vliv okolního světa. Myslí si, že letadla přelétávající nad jejich hlavami jsou hračky a žluté květinky zombie. Jediný, kdo do domu smí vstoupit, je Christina (Anna Kalaintzidová), která pracuje jako členka ochranky v otcově podniku. Otec zajišťuje její návštěvy, aby uspokojila synovy sexuální potřeby. Celá rodina ji má ráda, především nejstarší sestra (Aggeliki Papouliová). Christina jí jednoho dne dá čelenku s kamínky, jež září ve tmě, a požádá ji o něco na oplátku. Skvěle zahraná a zrežírovaná, minimalistická a stylizovaná společenská alegorie přesahuje kategorie jednotlivých filmových žánrů.