Platónská akademie
Stavros je majitel obchůdku, ve kterém nečinně tráví celé dny. Žena ho opustila a on žije s matkou, jež je po mrtvici. Jednoho dne v ní kolemjdoucí Albánec pozná svou vlastní dávno ztracenou matku.
Athény, čtvrť Platónova akademie. Malá, tichá křižovatka se třemi obchůdky a psem. Jeden z nich patří Stavrosovi (Antonis Kafetzopoulos). Žena (Maria Zorbová) ho opustila a odmítá se vrátit. Matka (Titika Saringouliová) je po mrtvici a on se o ni musí starat. Nejoblíbenější zábava tří majitelů krámků je počítat Číňany, kteří si zařizují vlastní obchod v ulici naproti. Počítat přestanou, jen když jde kolem Albánec. To se pak sázejí, jestli na něj pes zaštěká, nebo ne. Takhle tráví dny a pozorují, jak život kolem zvolna plyne. Stavros se však stále čehosi obává a je z nevysvětlitelného důvodu nešťastný. Trpí nespavostí a není schopen přijít na to, co vlastně není v pořádku. Až do dne, kdy kolemjdoucí Albánec (Anastas Kozdine) pozná ve Stavrosově máti svou dávno ztracenou matku. Inteligentní a humorný film se zabývá krizí identity a zkoumá řeckou společnost tváří v tvář cizímu elementu.