Arabská přitažlivost
Hlavní postavou poutavého snímku je jedna z nejhlasitějších rakouských feministek Barbara Wallyová, která se několik let před nástupem do důchodu vydala do Jemenu, kde její život nabral dramatické obrátky. Zamilovala se zde totiž do o dvacet let mladšího řidiče Khadhera a stala se jeho druhou ženou.
Celá desetiletí byla Barbara Wallyová jednou z nejviditelnějších rakouských feministek. Několik let před nástupem do důchodu se tato bývalá ředitelka Mezinárodní letní akademie moderního umění v Salcburku vydala do Jemenu, kde její život nabral dramatické obrátky. Zamilovala se zde totiž do o dvacet let mladšího řidiče Khadhera a stala se jeho druhou ženou. A protože Khadher stále naléhal, aby přestoupila na jeho víru, jinak by „přišla do pekla", stala se muslimkou. Ateismus, radikální feministické teorie i milovanou šunku tak vyměnila za šátek na hlavě, pokorné postavení druhé ženy a modlení se pětkrát denně. Režisérské duo Andreas Horvath a Monika Muskalová sledují netradiční pár při jeho pobytech v Salcburku i Jemenu, všímají si nejrůznějších nuancí mezikulturních střetů a jasně dokazují, že ty nejbláznivější scénáře dokáže napsat jen život sám.