Restaurátor
Po úmrtí obchodního partnera se ocitne restaurátorská dílna pana Fidelmana v úzkých, stejně jako jeho vztah se synem. Snímek je pečlivě rozehranou psychologickou studií postav soudobé izraelské společnosti. Je lepší za každou cenu trvat na svých plánech, nebo může pomoci, když se pokusíme pochopit ostatní?
Když zemře dlouholetý obchodní partner, ocitne se restaurátorská dílna, kterou s ním spravoval Yaakov Fidelman, na pokraji krachu. Fidelmanův syn, s nímž otec nemá dobrý vztah, by ale raději dílnu zavřel. „Bez Malamuda jsi nikdo," říkají mu lidé okolo. Záblesk naděje poskytne učedník Anton, když v zapadlém koutě dílny najde staré piano, které by se po opravě mohlo prodat za velké peníze. Podaří se panu Fidelmanovi nastolit klid ve vlastní rodině i ve svém vlastním nitru? Tlumený snímek nenásilně vystihuje pocity smutku, zoufalství i nutkavou potřebu nevzdávat se. Své hrdiny sleduje z intimní blízkosti a snaží se najít pochopení pro jejich rozdílné pohnutky. Postavy zde stojí před mnoha rozhodnutími, která zásadně ovlivní životy nejen jich samotných, ale i jejich blízkých, a o to déle trvá, než se hrdinové rozhodnou pro cestu, již považují za nejlepší. Nové začátky jsou těžké, zvlášť v pokročilém věku.