Viditelný svět
Osamělý hrdina Oliver pracuje jako dispečer na bratislavském letišti. Žije v anonymitě jednoho sídliště, odkud má výhled do oken ostatních nájemníků. V mladé rodině odnaproti vidí ideál štěstí, jehož součástí se rozhodne stát. Ivan Trojan v hlavní roli komorního psychologického dramatu.
Hlavní hrdina Oliver pracuje jako dispečer na bratislavském letišti. Původem je Čech, a přestože na Slovensku působí už dlouho, s prostředím nesplynul. Žije v anonymitě velkoměstského sídliště, odkud má výhled do oken ostatních nájemníků. Oliverovu pozornost upoutá mladá rodina odnaproti, využívající balkon svého bytu zejména ke stolování. Manželé se dvěma dětmi pro něj zosobňují štěstí, jehož se mu nedostalo. Oliverovy pocity se od počátečního obdivu promění v závist a touhu si jejich šťastný život přivlastnit, a to i za cenu překročení zákona. Hranému debutu Petera Krištúfka dominuje výkon Ivana Trojana v hlavní roli, který zde znovu dokazuje, že není pouze vynikající představitel sympatických hrdinů. Krištúfkova neokázalá režie se opírá o kvalitní herecké obsazení a popis méně obvyklých zákoutí slovenské metropole.