Cesta nikam
Režisér Mitchell Haven se rozhodne obsadit do hlavní role svého nového díla neznámou herečku a udělat z ní hvězdu. Práce na filmu se rychle mění ve smrtelně nebezpečnou hru. Tajemná kráska je totiž zapletena do zločinu… Kultovní režisér Monte Hellman se vrátil na výsluní filmovým dílem, které americká kritika přijala s nadšením a jež si získalo zaslouženou pozornost i na loňském MFF v Benátkách.