Bílé jako sůl
Na gruzínském pobřeží Černého moře se odehrává příběh tří postav, jež se snaží o změnu svého dosavadního života. Servírka Nana, policista Niko a dívka Sopo, žijící jako bezdomovkyně, jsou hlavními hrdiny příběhu, vybudovaného na zvláštním napětí, které umocňuje střídmá kamera a dialogy.
Na gruzínském pobřeží Černého moře se odehrává příběh tří postav, jež se všechny snaží o změnu svého dosavadního života. Pětatřicetiletá Nana pracuje jako sezonní servírka a sní o tom, že si v místě bydliště otevře malou kavárnu. Policista Niko je abchazský uprchlík, který ještě nevstřebal rány z někdejšího konfliktu. Mladičká Sopo žije jako bezdomovkyně. V partě s ostatními dospívajícími provádí výstřelky, jimž se místní policie snaží zamezit. Sopo se na útěku před strážci pořádku setká s Nanou, která se rozhodne jí pomoci. Dívčin sen o plážích bílých jako sůl v ní samotné vyvolá odhodlání k rozhodnému kroku. Režisérka Keti Machavarianiová ve svém celovečerním hraném debutu pracuje především s atmosférou. V jednoduchých obrazových kompozicích a s pomocí střídmých dialogů udržuje diváka až do poslední minuty ve zvláštním napětí.