Hora
Před dvěma lety se v horách stala událost, která poznamenala životy dvou přítelkyň. Nyní se na místo vracejí, aby se zbavily toho, co je tíží. Jejich výlet rozhodne o všem. Subtilní drama zachycující blízké osoby ve zlomovém momentu jejich vztahu těží z hereckých výkonů i ze zobrazení přírody.