Tigrero: Film, který nebyl nikdy natočen
V dokumentu Miky Kaurismäkiho se Sam Fuller v doprovodu Jima Jarmusche vrací do brazilské džungle, kde čtyřicet let předtím studoval zvyky kmene Karajá a připravoval natáčení posléze nerealizované adaptace románu o lovci jaguárů. Snímek vyznamenaný cenou kritiky na Berlinale 1994 je vřelým vyznáním z obdivu k dílu a životní filozofii Samuela Fullera.