Kapelu Throbbing Gristle označil už koncem sedmdesátých let poslanec britského parlamentu za „torpéda namířená proti civilizaci" a její šéf Genesis P-Orridge je radikální, nápaditý a myšlenkově nesmlouvavý dodnes. Film americké režisérky zároveň přibližuje velkou story jeho „polysexuálního experimentu", během nějž P-Orridgeova partnerka přišla o život.
Kapelu Throbbing Gristle označil už koncem sedmdesátých let poslanec britského parlamentu za „torpéda namířená proti civilizaci". Její šéf Genesis P-Orridge je radikální, nápaditý a myšlenkově nesmlouvavý dodnes. Film americké režisérky zároveň vypráví jeho životní příběh „polysexuálního experimentu". Genesis a jeho manželka se rozhodli sérií operací navzájem připodobnit svá těla a ocitnout se společně v prostoru mezi pohlavími (proto má dnes Genesis mimo jiné ženská prsa). Manželka však po několikáté operaci zemřela. Režisérčin debut si zjednal ve světě filmu a současného umění velkou pozornost. Od světové premiéry na Berlinale 2011 byl uveden na mnoha významných filmových, hudebních i uměleckých akcích.