Na dvorku
Přátelský, domácký snímek ukazuje „do it yourself" náturu islandské scény, která tvoří zásadní lidské i tvůrčí podhoubí. Na festivalu „na dvorku" účinkují jedny z nejlepších ostrovních kapel (Múm, FM Belfast, Hjaltalín, Sin Fang Bous...), diváka ale převálcuje i laskavý a účinný lidský rozměr všeho, co se tu děje – přátelství, ruční práce, milý amatérismus, chyby, jež vedou k objevům.