Spánek na slunci
Když se Dianě dostane naděje na vyléčení duševní poruchy, je její manžel, hodinář Lucio, šťastný. Záhy se však do jeho radosti vkradou pochyby, zda se v ústavu neděje něco nebezpečného. Poetický retropříběh dává nový rozměr tvrzení, že pes je nejlepší přítel člověka.
Hodinář Lucio se oddaně stará o svou ženu Dianu, která zjevně trpí mentálním onemocněním. Když se přemůže a manželku dá na léčení do experimentálního ústavu, začnou se dít podivné věci. Jsou jen výplodem jeho rovněž churavějící mysli, anebo se tady opravdu děje něco nekalého? Příběh, zasazený do poloviny 20. století, zajímavě kombinuje melancholickou retronáladu s nádechem ohrožení. Snímek pracuje s nejasnými hranicemi mezi realitou, iluzemi a utkvělými představami a intimní příběh milujícího páru obohacuje o stopy magického realismu. Vedle civilních scén z rodinného kruhu tak stojí motivy z léčebny, kde jsou pacienty lidé i psi. Optika filmu je přizpůsobena duševně nevyrovnaným postavám, a tak soužití manželského páru ovládá navzdory zřetelné oddanosti nejistota. Moment, kdy rodina najde klid, je neustále odkládán a stopy neklidu nezmizí ani po záhadném manželčině vyléčení.