Dokument o bizarních osudech hudby, počítačů a lidí ve dvacátém století. Americký skladatel Raymond Scott udělal v hudbě hned několik velkých objevů: ve třicátých letech vynalezl „cartoon soundtracky", po válce stavěl v Americe první hudební programy k počítačům a syntezátory. Film natočil jeho syn, který se tu zároveň zabývá jejich vzájemným vztahem.
Americký muzikant a skladatel Raymond Scott udělal v hudbě hned několik velkých objevů. Ve třicátých letech minulého století vynalezl „cartoon soundtracky": se svou jazzovou kapelou natáčel hudbu psanou přesně na filmový střih slavných honiček Toma a Jerryho. Po válce otevřel v Americe úplně jiný příběh, jímž se definitivně zapsal do dějin moderního umění, médií a technologií: stavěl – s podporou reklamních firem – první hudební programy k počítačům a syntezátory. Nesmírně vlivný autor měl nelehký a bizarní osud. Dokument natočil jeho syn, který se tu zároveň zabývá jejich vzájemným vztahem. Mezi současnými hudebníky, kteří o Scottovi ve filmu vyprávějí, je klasik filmové hudby John Williams a jazzový klarinetista z newyorské progresivní „downtown" scény Don Byron.