Piko
Pavel Gregor se do historie české drogové scény zapsal jako objevitel krystalické formy pervitinu, slangově nazývané piko. Policista Fífa jeho aktivity sleduje už dvacet let a frontman rockové kapely Vitacit Dan Horyna zase léta bojuje s drogovou závislostí… Dramatické zvraty v osudech reálných protagonistů inspirovaly režiséra Tomáše Řehořka k nápadu zkombinovat dokumentární výpověď s hranými sekvencemi. Vznikl temný příběh o strhujícím pádu na dno a cestě z pekla zpátky do života.
Pavel Gregor se do historie české drogové scény zapsal jako objevitel krystalické formy pervitinu. „Vylepšením" užití této drogy, slangově nazývané piko, zavinil smrt mnoha lidí. Policista Fífa je člen protidrogové centrály, který Gregorovy aktivity sleduje už dvacet let. A frontman rockové kapely Vitacit Dan Horyna se zase léta pokouší bojovat s drogovou závislostí… Tomáš Řehořek svůj film plánoval jako celovečerní dokument o trojici mužů, jejichž životy různým způsobem determinovala droga. Dramatické zvraty v osudech reálných protagonistů však inspirovaly nápad zkombinovat dokumentární výpověď s hranými sekvencemi. V nich se zrcadlí strhující pád na dno a cesta z pekla zpátky do života. Snímek mapuje historii pervitinu v Čechách, od prvních experimentů v uzavřených komunitách až ke spoušti, již zanechal v lidských životech. Tomáš Řehořek svou temnou vizi formoval také jako scenárista a kameraman.