Ahoj! Jak se máš?
Hořkosladká romantická komedie režiséra Alexandru Mafteiho působí ve srovnání se syrovým naturalismem nejznámějších děl soudobé rumunské kinematografie jako příjemné osvěžení a zároveň dokazuje, že i filmy poněkud komerčnějšího ražení mohou obsahovat jasnozřivé průniky do mezilidských vztahů. Protagonisty brilantně vystavěného a neobyčejně duchaplného příběhu jsou manželé Gabriel a Gabriela, on hudebník, ona majitelka čistírny oděvů. Během dvacetiletého soužití se z jejich vztahu dávno vytratilo veškeré jiskření, a oběma tak chybí už jen krůček k tomu, aby podlehli mámivému kouzlu internetového chatování. Humornost snímku spočívá mimo jiné v kontrastu mezi jejich usedlým, nevzrušivým způsobem života, ve kterém už nic nezmůžou ani Gabrieliny rozkošné dolíčky ve tvářích, a stavem jakéhosi nepřetržitého erotického vzrušení, v němž se nacházejí všechny okolní postavy. Podivně neurčité a smíšené pocity lásky a frustrace hrdinů nacházejí díky Mafteiho režii dokonalý vizuální odraz v nápaditých a velice působivých obrazových kompozicích.