Belvedere
Magické drama ze života těch, kteří přežili srebrenický masakr z roku 1995. Válečná vdova Ruvejda přebývá v uprchlickém táboře Belvedere a trpělivě očekává, že se v masových hrobech najdou pozůstatky její rodiny. Film kombinující realismus s prvky stylizace je palčivou výpovědí o událostech nedávno minulých.
Drama ze života těch, kteří přežili srebrenický masakr z roku 1995. Válečná vdova Ruvejda přebývá v uprchlickém táboře Belvedere na kraji města. Trpělivě očekává, že se v odhalených masových hrobech najdou pozůstatky její rodiny. Svou samotu sdílí s invalidním bratrem Alijou, který po prožitých událostech zůstal upoután na vozík. Jejich synovec Ado, jeden z mála mladých obyvatel tábora, cítí potřebu se vymanit z tohoto prostředí. Své odhodlání však realizuje poněkud svérázným způsobem: odjede do Bělehradu, aby se zúčastnil reality show Big Brother. Zatímco záběry z tohoto televizního pořadu jsou natočeny barevně, ostatní scény filmu Belvedere jsou černobílé. Osud hlavní hrdinky, hluboce zasažené prožitými událostmi, není ojedinělý. Také další ženy-vdovy se na způsob antického chóru zapojují do děje a umocňují celkovou závažnost výpovědi.