Podivnější věci
Oona, jíž před nedávnem zemřela matka, se rozhodne poskytnout střechu nad hlavou mlčenlivému bezdomovci. Mezi oběma hrdiny se rozvine křehký a překvapivý vztah, který může obě postavy posunout do nečekaných směrů.
Oona se vrací do skromné přímořské chaty, kterou měla tak ráda její zesnulá matka, aby vytřídila pozůstalost a dům prodala. Když však narazí na mlčenlivého bezdomovce Maniho, věci se nečekaně změní a oba hrdinové dostanou šanci vyčistit si hlavu od toho, co tíží jejich životy. Komunikace mezi dvěma introvertními postavami se postupně uvolňuje a Oona s Manim k sobě s naprostou přirozeností nacházejí cestu. Tlumený snímek nikdy nemíří k melodramatickým zápletkám, namísto toho proniká do nitra uzavřených postav, které představuje ve vší zranitelnosti. Při natáčení a budování protagonistů pracovali režiséři v úzké kooperaci s herci, jimž ale odhalovali scénář jen po částech, aby vždy věděli pouze tolik co postavy, jež představují. Podařilo se tak nejen vyzdvihnout základní hodnoty mezilidských vztahů, ale docílit i jedinečného napětí mezi hrdiny, které zastihujeme v mimořádně křehkých momentech jejich životů.