Největší z Čechů
Režisér, jeho producentka a kameraman jsou umělci, jejichž filmy měly dobré kritiky, byly s úspěchem promítány na řadě festivalů, ale diváci na ně moc nechodili. Když režisér nedostane grant na svůj životní projekt, přijme coby východisko z nouze nabídku agentury Dobrý den z Pelhřimova. Ta je ochotna zaplatit ceněnému tvůrci a jeho týmu tři čtvrtě milionu v hotovosti jako zálohu na nové natáčení. Zadání je jasné: film má být oslavou pelhřimovských rekordmanů, které nikdo nebere vážně, i když umějí prolézt squashovou pálkou, nasbírat hromadu čtyřlístků nebo pít pivo pod vodou. Má jít o hluboce lidské příběhy lidí, kteří se vlastní pílí vypracovali k jedinečnosti. Režisér Robert Sedláček ve své láskyplně sarkastické, živelné komedii nabízí nevšední komentář malichernosti sebestředné doby. V ní se za uznáním a odměnou nepachtí jen výstředně trapní rekordmani, ale třeba i filmoví umělci.