A nebylo lepšího bratra
Příběh dvou povahově odlišných bratrů se odehrává v ázerbájdžánské metropoli 70. let minulého století. Zatímco starší Jalil je usedlejší, mladší Simurg se projevuje jako dobrodruh. Vizuálně podmanivé vyprávění s univerzálním přesahem vzniklo podle románu režisérova otce Maksuda Ibragimbekova.
Příběh dvou povahově odlišných bratrů se odehrává v ázerbájdžánské metropoli 70. let minulého století. Starší Jalil je ženatý, pracuje na poště a k jeho koníčkům patří včelařství. Podobně jako včely také on přistupuje k životu s náležitou pečlivostí. Mladší Simurg je povahou spíše dobrodruh a na rozdíl od svého sourozence je schopen své sny plnit, nikoli je pouze snít. Jejich naturely se projeví i ve vztahu ke krásné dívce ze sousedství, jejíž půvaby zapůsobí na oba. Snímek A nebylo lepšího bratra vznikl podle stejnojmenné prózy režisérova otce Maksuda Ibragimbekova. V sytých barvách a působivých obrazových kompozicích oživuje nedávnou minulost, k níž přidává další roviny vyprávění: vzpomínky na dětství a vize. Přestože je děj filmu situován do Baku za sovětské éry, jeho sdělení má univerzální platnost.