Pina
Po smrti německé choreografky a tanečnice Piny Bauschové (1940–2009) natočil Wim Wenders snímek, který fascinujícím způsobem dokumentuje „posmrtný život" tvůrčí osobnosti. Pina totiž přežívá nejen v představeních souboru, ale i v paměti těl jeho členů, kteří s ní spolupracovali často i desítky let. Dokumentární hudební experiment vzbudil pozornost na letošním Berlinale i proto, že je natočen ve stereoskopickém formátu 3D.