Neviditelná
Hrdinkou psychologického dramatu z divadelního prostředí je introvertní adeptka herecké profese Fine, kterou k všeobecnému překvapení obsadí renomovaný režisér do hlavní role studentského představení Camille. Nová identita, jež nemůže být Finině povaze vzdálenější, je svůdná i nebezpečná zároveň.
Psychologické drama, zasazené do divadelního prostředí, představuje adeptku herecké profese Fine, kterou navzdory všeobecnému přesvědčení, že nemá dostatek talentu, obsadí renomovaný režisér Kaspar Friedmann do hlavní role studentského představení Camille. Autoritativní divadelník vidí ve Finině zranitelné a komplikované osobnosti prvky, jež se shodují s jeho představou titulní hrdinky. Někdy až krutými prostředky nutí dívku sestupovat do temných hlubin vlastního nitra, kde údajně nalezne požadovanou intenzitu pro herecký výkon. Fine, která vstupuje do nové identity, se tak stává aktérkou nebezpečné hry. Intenzitu zážitku při sledování druhého filmu talentovaného německého tvůrce umocňují vynikající herecké výkony (především Stine Fischerová Christensenová v roli Fine), vynalézavá kamera i citlivá práce režiséra, obratně propojujícího roviny existenciální (všední život versus totální odevzdání se umění ve stylu Červených střevíčků) a sociální (Finina rodinná krize a její krkolomná snaha navázat milostný vztah).