Miluju tě
Dvojice mladých ruských filmařů, Pavel Kostomarov a Alexander Rastorgujev, se pustila do netradičního experimentálního projektu. V desátém největším městě Ruska, v Rostově na Donu, uspořádali rozsáhlý konkurz na protagonisty a zároveň spoluautory dokumentárního filmu. Na základě více než půl roku trvajícího castingu vybrali režiséři padesát lidí, kteří zaznamenávali na kameru své životy. Příběhy tří z nich, jejichž osudy se vzájemně proplétají, nakonec posloužily za základ tohoto svérázného dokumentu, který je neotřelou a místy značně syrovou zprávou o životě současné ruské mladé generace a zejména o jejích milostných vztazích. Mladí hrdinové často tápou a snaží se najít své místo v životě; divák s nimi prožívá jak běžné každodenní situace, tak zlomové životní momenty. Před kamerou si počínají přirozeně a velmi otevřeně, což ještě zesiluje autenticitu výsledného tvaru.