On
Třicátník Tony, pracující jako televizní reportér, těžce prožívá rozchod se svou životní láskou. Během natáčení potkává tajemného bezdomovce, který se stává jeho duchovním vůdcem. Charizmatický Amir Tonymu ukazuje, že realita není omezena jen na to, co se děje bezprostředně kolem nás.
Třicátník Tony, pracující jako televizní reportér, těžce prožívá rozchod se svou životní láskou. Když jej šéf pošle do nedalekého parku natočit reportáž o bezdomovcích, příliš se mu nechce. Právě nedaleko tohoto místa totiž bydlela jeho milá a park byl oblíbeným útočištěm jejich setkání. Tentokrát se tam nesetká s ní, ale s tajemným bezdomovcem Amirem. Charizmatický muž se stává Tonyho duchovním vůdcem a svému učedníkovi ukazuje cestu, jak se opět stát pánem svého života. Tony se učí pohlížet na svět prostřednictvím svých snů a představ, jež mohou být stejně reálné jako skutečnost. Debut režiséra Saši Matijeviće svižným a lehkým způsobem vypráví příběh o nešťastné lásce a vyrovnání se s ní. Nekomplikovaným stylem ukazuje, jak lze i v těžké situaci opět uchopit život do svých rukou.