Vodnické zpívánky
Kappa, japonská obdoba vodníka, má tuze rád okurky a sumo, ale ještě radši vyvádí lidem naschvály. Tentokrát převrátí naruby život i kalhotky čerstvě zasnoubené ženy. Bláznivá premisa roztáčí fantasmagorický mix festivalového filmu, křiklavého muzikálu, nonsensové burlesky a upocené erotiky.
Erotický film snímaný Christopherem Doylem, dvorním kameramanem Wonga Kar-waie, muzikál s hudbou francouzsko-německého multižánrového dua Stereo Total a okatě laciná burleska s japonským vodníkem – tím vším je rozverná německo-japonská koprodukce vycházející z konceptu pinku filmů. Japonská oblast erotických snímků, která proslula coby pole pro tvůrčí realizaci osobitých tvůrců, se tentokrát místo na domácí diváky obrací na mezinárodní festivalové publikum. Výsledkem je fantasmagorický žánrový guláš překypující exotickými atrakcemi, lascivními vjemy, bizarními dějovými zvraty a absurdním humorem. Ústřední postavou je kappa, japonská obdoba vodníka, jenž má tuze rád okurky a sumo, ale ještě radši vyvádí lidem naschvály. Postava z lidových bájí zde převrátí naruby život i kalhotky třicátnice, která pracuje v továrně na zpracování ryb v přímořské vesničce a chystá se na svatbu se svým partnerem.