Útok na věžák
Celovečerní debut Joea Cornishe začíná scénou jako vystřiženou z britského realistického dramatu o životě problematické mládeže, ale záhy se mění v politicky nekorektní a vtipnými dialogy sršící jízdu nočním Londýnem, který se ocitá v ohrožení mimozemšťany. Jedině parta výrostků je ochotna se jim postavit.
Celovečerní debut Joea Cornishe začíná scénou jako vystřiženou z britského realistického dramatu o životě problematické mládeže v okrajových částech Londýna. Zdravotní sestra Sam se pozdě v noci vrací z práce a je přepadena pěti výrostky na kolech a s šátky přes obličej. Vyděšené ženě se podaří utéct ve chvíli, kdy na nedaleko stojící auto dopadne neznámé těleso, které pubescenty upoutá, takže se ho vydají prozkoumat. Záhy zjistí, že se hýbe, a za neznámým živočichem se pustí, usmrtí ho a jako trofej vystaví v nejvyšším patře činžáku mezi rostliny marihuany. V tu chvíli se snímek mění v politicky nekorektní a vtipnými dialogy sršící jízdu nočním Londýnem, který se ocitá v ohrožení mimozemšťany. Jedině parta zmíněných výrostků je ochotna se jim postavit. Film, který britský časopis Sight and Sound řadí po bok kultovních filmů Johna Carpentera (Útok na 13. okrsek, Útěk z New Yorku nebo Věc), vyniká bezprostředními hereckými výkony všech mladých představitelů, jež doplňují známí Luke Treadaway či Jodie Whittakerová, a nadupaným elektronicky pulzujícím hudebním doprovodem, který nenechá diváka vydechnout.