Hle, Beránek boží
Depresivní padesátník Eddie a bývalá narkomanka Liz jedou v temně komickém režijním debutu Johna McIlduffa napříč Severním Irskem vyzvednout zásilku, jež má zachránit krk Eddieho syna. Ona zásilka má podobu beránka, který představuje vykoupení v nejednom smyslu...
Temně komické road movie vede severním Irskem k vykoupení, jež má podobu beránka s velmi nekřesťanskými vnitřnostmi. Vyzvednout ho jedou dva outsideři – Liz, jejíž přítel Joe beznadějně propadl drogám, a Joeův otec Eddie, obtloustlý padesátník v depresi. Jejich spojenectví je čistě účelové. Liz jede navštívit svého synka, který vyrůstá v náhradní rodině, a Eddie, jenž chce za každou cenu zachránit Joeovi krk, ji uprosí, aby mu dělala řidičku. Tihle neobvyklí spojenci prožívají na cestě řadu výstředních, komických i tragických situací. Ty vrcholí Eddieho smutnými pokusy předstírat, že je drogový dealer. Eddieho touha vykoupit své rodičovské selhání se pojí s Lizinou bolestnou minulostí a pocitem viny, a povyšuje tak jejich putování v nenápadný proces uzdravování, který ale nekončí sentimentálním happy endem... Lakonický snímek, kombinující křesťanskou symboliku s hořkou ironií a všudypřítomným smutkem, je celovečerní debut Johna McIlduffa.