Ukrajinka Rita přijíždí do Sankt Peterburgu, aby pro homosexuální pár za tučný honorář odnosila dítě. Potřebuje totiž značnou částku peněz na léčbu dcery trpící leukemií. Igor Vološin, originální zjev ruského filmu, opět překvapuje, tentokrát kombinací melodramatického schématu a realistického pohledu na současné Rusko.
Ukrajinka Rita přijíždí do Sankt Peterburgu, aby pro homosexuální pár za tučný honorář odnosila dítě. Ovdovělá třicátnice potřebuje značnou částku peněz na léčbu dcery trpící leukemií. S obdivuhodnou houževnatostí čelí nejrůznějším komplikacím a nástrahám, které jí nevyzpytatelný osud klade do cesty. Další celovečerní film Igora Vološina potvrzuje jeho pověst talentovaného a zároveň nejméně předvídatelného tvůrce své generace. Po postmoderní koláži orgiastických obrazů Já, uvedené na loňském MFF KV, nahlíží na ruskou realitu prostřednictvím příběhu jako vystřiženého z klasického melodramatu. Ovšem spíše než stereotypně dojímat příběhem matky bojující o život těžce nemocné dcery chce režisér zobrazit stav mysli ženy, jež v nepřívětivě drsném prostředí současného Ruska sleduje se zarputilou odhodlaností jediný cíl, pro který je ochotna učinit cokoli. Spolehlivou oporou režisérově vizi je představitelka hlavní role Olga Simonovová, jejíž nevšední herecký výkon podtrhuje originalitu žánrového schématu viděného realistickou optikou.