Světáci
Tři venkovští fasádníci se rozhodnou proniknout do tajů nočního života metropole. Narazí na tři elegantní krásky a netuší, že ty si – podobně jako oni – na lidi velkého světa jen hrají… Podíl na zajímavosti zdánlivě oddechového komentáře úpadku mravů v socialistické společnosti mají i herečky Jiřina Jirásková, Jiřina Bohdalová a Iva Janžurová, které v tomto roce oslavují významná životní jubilea.