Hanna
Šestnáctiletá Hanna vyrostla ve finské divočině. Její otec ji vytrénoval ve špičkového zabijáka a nyní ji vysílá do světa, kde bude muset ve jménu pomsty bojovat na život a na smrt. Dokáže si vydobýt i právo na normální život? V hvězdně obsazeném psychologickém thrilleru Joea Wrighta exceluje v titulní roli Saoirse Ronanová, které vynesl nominaci na Oscara režisérův snímek Pokání (2007).