O.k., dost a sbohem
Hrdinou dokumentárně laděné tragikomedie je čtyřicetiletý majitel malé cukrárny na předměstí Tripolisu, který se nedokáže osamostatnit od své stárnoucí matky. Když matka jednoho dne nečekaně odjede, muž zjišťuje, že samostatný život vůbec není tak zajímavý, jak si představoval. Co udělá, aby mu dal nový smysl?
Libanonské město Tripolis je možná přitažlivou turistickou lokací, na životě v sídlištním paneláku na předměstí ovšem nic zajímavého není. Zvlášť když sdílíte přízemní byteček se svou akurátní starou matkou. Čtyřicetiletý majitel malé cukrárny má právě tak dost nekonečných rozhovorů, společných partií karet a nudných posezení u matčiny přítelkyně. Když ovšem jednoho dne zjistí, že matka odjela do Bejrútu, aniž to s ním předem projednala, cítí se zaskočený a podvedený. Na samostatný život totiž není vůbec připraven. A nezávislost není zdaleka tak zajímavá, jak si vysnil. Pro jeho monotónní existenci představuje rozptýlení i malý uličník ze sousedství… Dokumentárně laděná tragikomedie debutujících tvůrců se na komorním prostoru dotýká „globálních" témat zpřetrhaných rodinných svazků a osamělosti člověka v navenek „uživatelsky přátelské" moderní společnosti.