Touha zabít
Min-ho celý život hledá vraha své ženy. Když podivnou náhodou skončí spolu s ním v jednom nemocničním pokoji, rozhodne se pro brutální pomstu. Vzhledem k tomu, že jsou oba upoutáni na nemocniční lůžko a stěží se mohou hýbat, to však nebude jednoduché. Absurdní souboj na život a na smrt může začít.