Klec
Když malý Alex přinese domů nemocného holuba, je to jen další téma pro nekonečnou hádku otce se synem. Ale možná i příležitost, jak si otec může zkusit u synka trochu polepšit. Hlavní cena poroty na MFKF Praha 2011.