F jako fotři
Oceňovaná dokumentaristka Andrea Blaugrundová Nevinsová se rozhodla zjistit, jak probíhá přerod konvencemi a autoritami pohrdajícího punkrockera v zodpovědného otce. V dynamicky poskládaném snímku nechybí poctivý exkurz do divoké americké punkové scény ani zkušenosti s otcovstvím členů kapel jako NOFX, Bad Religion, Rancid, US Bombs či Black Flag.
Být zpěvákem úspěšné punkové kapely není žádný med. Únavná turné, bídná hotelová strava, spaní v zasmrádlých lůžkových autobusech a po dobu sedmi měsíců každý večer nutnost ze sebe vydat před natěšeným davem to nejlepší. A to všechno s vědomím, že na vás doma čeká žena se třemi malými dcerami a vy byste nejraději byl s nimi. Své by o tom mohl vyprávět lídr slavných Pennywise Jim Lindberg, hlavní postava dokumentu americké režisérky Andrey Blaugrundové Nevinsové. Ta se rozhodla zjistit, jak probíhá přerod konvencemi a autoritami pohrdajícího punkrockera v zodpovědného otce. V dynamicky poskládaném snímku nechybí poctivý exkurz do hodně divoké americké punkové scény, zkušenosti s otcovstvím členů kapel jako NOFX, Rancid, US Bombs či Black Flag a samozřejmě řádná porce punkové muziky. A hlavně zjištění, že být zároveň dobrým zpěvákem a stejně dobrým otcem je dost těžké.