Dálkový hovor
Henry zvedne v noci telefon. Jeho žena je na pláži na druhém konci světa, opilá a zřejmě ve společnosti jiného muže. Během následujících zběsilých telefonátů není úplně jasné, jestli největší nebezpečí hrozí jeho manželství, ženě nebo zdravému rozumu. Jediné, co může udělat, je pevně svírat sluchátko.