Generation P
Velkoryse natočená adaptace údajně nezfilmovatelného stejnojmenného románu Viktora Pelevina o generaci Pepsi, kam patří i Vavilen Tatarskij – prodavač v trafice, posléze úspěšný PR pracovník, který si v divokých 90. letech sní v Rusku svůj sen o sumerské bohyni Ištar.
Po rozpadu SSSR se Moskva otevírá zahraničním investorům, udělat kariéru je mnohdy otázka šikovně využité příležitosti. Vavilen Tatarskij začíná jako prodavač v trafice. Setkání s bývalým spolužákem ho zavede do prostředí reklamních společností. Pepsi-Cola, Sprite, cigarety Parliament, to jsou výrobky, které v Rusku potřebují reklamu. Vavilenovi se daří a postupně proniká do prostředí, kde se PR dělá nejen zboží, ale i lidem v jejich společenských funkcích. Vedle této nablýskané stránky úspěchu jej však nepřestává vzrušovat východní mytologie, k níž se dostává prostřednictvím halucinogenních látek. Velkoryse natočená adaptace kultovního postmoderního románu Viktora Pelevina vzbudila po uvedení v ruských kinech zasloužený rozruch. Jeden z recenzentů po jeho zhlédnutí prohlásil: „Tento film vás spolehlivě odrovná."