Claes
Hlavní postavou dokumentu švédské režisérky Martiny Carlstedtové je důchodce Claes Swandberg, který si v totální izolaci osamělého života vytvořil z ničím neopodstatněných obav z překročení prahu svého naklizeného bytu vnitřní žalář. Filmově minimalistický portrét ukazuje, co s člověkem dokáže udělat samota.
Hlavní postavou dokumentu mladé švédské režisérky Martiny Carlstedtové je důchodce Claes Swandberg. Jeho největším přáním je vypravit se do nedalekého kina. Co když ale bude pršet nebo mu nebude ladit svetr ke košili? Raději tedy zůstane v bezpečí svého domova a zapne televizi. V totální izolaci svého osamělého života si totiž Claes vytvořil z ničím neopodstatněných obav z překročení prahu svého naklizeného bytu vnitřní žalář. Filmově minimalistický portrét nesmírně citlivě zachycuje Claesův život a ukazuje, co s člověkem dokáže udělat samota.