Nic proti ničemu
Mladí manželé Radek a Johana uvažují o adopci. Aby zvážili možná rizika, vetřou se na setkání svých vrstevníků, kteří vyrůstali v adoptivních rodinách a sblížili se na internetovém chatu. Kde končí okázalá tolerance a začíná alibismus a lhostejnost? A jak souvisí ušlechtilá mravnost s xenofobií? Ironická úvaha o tom, do jaké míry si skutečně „musíme pomáhat", rafinovaně a poeticky navazuje na syrově autentický styl manifestu Dogma 95.
Mladí manželé Radek a Johana uvažují o adopci. Aby zvážili možná rizika, vetřou se na setkání svých vrstevníků, kteří vyrůstali v adoptivních rodinách a sblížili se na internetovém chatu. Skupinka třicátníků se na pár dní schází v kempu, aby založila občanské sdružení podporující adopci. Navzdory podobnému osudu a „vznešenému" cíli to ale mezi členy malé komunity od začátku skřípe. Kde končí okázalá tolerance a začíná alibismus a lhostejnost? A jak souvisí ušlechtilá mravnost s xenofobií? Ironická úvaha o tom, do jaké míry si skutečně „musíme pomáhat", rafinovaně a poeticky navazuje na syrově autentický styl manifestu Dogma 95. Satirická komedie vznikla ve spolupráci s divadelní skupinou LÁHOR/Soundsystem, jež se věnuje realistické kolektivní jevištní improvizaci v rámci předem daného příběhu.