Dobrý život
Oceňovaná dokumentaristka Eva Mulvadová sleduje zoufalou situaci bývalých dánských milionářek živořících v portugalském městečku Cascais. Silný portrét komplikovaného soužití matky s dcerou, které dopadly z výšin přepychu až na samotné dno, výmluvně ukazuje, jakým způsobem si dokáže život pohrát s osudy lidí.
„Práce je pro mě tabu,” svěřuje se do kamery sedmapadesátiletá Annemette Beckmannová, kterou vychovávali jako princeznu, obklopenou luxusem v honosném sídle, a jež nikdy nemusela pracovat. Nyní žije se svou matkou v malém bytě v portugalském městečku Cascais. Z matčina důchodu jim zbývá na následujících čtrnáct dní dvacet eur, dluží, kam se podívají, a za návštěvu u zubaře platí starým obrazem. Bývalé dánské milionářky se kvůli otcovu bankrotu ocitly zcela na mizině. Oceňovaná dokumentaristka Eva Mulvadová pozorně sleduje jejich zoufalou situaci a skrze archivní záběry rodinného videa zároveň připomíná, jakým bohatstvím byly obě ženy obklopeny. Silný portrét komplikovaného soužití matky s dcerou, které dopadly z výšin přepychu až na samotné dno, výmluvně ukazuje, jak nepředvídatelným způsobem si dokáže život pohrát s osudy lidí.