Klid
Znepokojivou atmosférou prostoupený snímek Fernanda Vílcheze Rodrígueze, kombinuje unikátní záběry vyprošťování mladíka z trosek po ničivém zemětřesení se současnou situací, kdy se on i ostatní obyvatelé peruánského městečka snaží vrátit život do normálních kolejí.