Jelena
Hlavní hrdinkou dramatu ceněného ruského režiséra Andreje Zvjaginceva je Jelena, plachá, submisivní žena v domácnosti. Když je však v sázce finanční zajištění jejího syna a vnuka, rozhodne se Jelena jednat. Stejně jako v předchozích snímcích i ve svém třetím filmu nutí autor diváka k zamyšlení nad věčnými otázkami o životě a smrti. Film na letošním MFF v Cannes zakončoval program sekce Un certain regard a byl oceněn Zvláštní cenou poroty této sekce.