Väinö Myllyrinne, dvaapůlmetrový obr z Käpylä a zároveň první mezinárodní finská celebrita, byl pro režiséra Janiho Peltonena inspirací k natočení snímku, v němž za použití unikátních archivních záběrů poukazuje na lidskou obsesi vším, co nějakým způsobem vybočuje z normálu.