Nataša
Experimentální dokument Anji Streletsové nás seznamuje s osmiletou Natašou, vyrůstající v polorozbořené osadě v jednom z nejopuštěnějších koutů Ruska. Vizuálně originálně sestavený snímek skvěle kombinuje dívčino vyprávění s černobílými fotografiemi a napůl snovými sekvencemi s poetickým nádechem.