Ocelová přilba
V kultovním nízkorozpočtovém dramatu z korejské války o cynickém seržantu Zackovi, putujícím napříč bojišti s jihokorejským sirotkem po boku, zpracoval vysloužilý infanterista Fuller zkušenosti a vzpomínky z druhé světové války. Film je dodnes ceněn nejen pro důraz na autenticitu, na svou dobu netypický, ale i pro odvážné protirasistické komentáře.